Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kabil terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan içtimai ağlara ve dizbedenü bilgisayarlar, tabletler, sıkıntısızıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca devinme ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı cereyan etmek midein en yaygın kullanılan sayısal pazarlama kanallarının ilimlı açıklamalarını dunda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en esbak ve en iyi aşina sayısal pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sayesinde çeşitli alıcı yolculuğu temas noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak midein sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni aldatmaırsınız. Elektronik posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, alıcı kellearı hikayeleri, örnek olay incelemelerine irtibatlar ve yol özetler ya da iş özetleri karşı olgun mideerebilir. E-postalarınızın çabucak silinmek adına açılmasını ve okunmasını hazırlamak midein şayan çıkarmak kritik ögönen taşır. Kişiye özel mideerik ve rağbet çekici teklifler katılımı bırakmak dair çok konue yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem sanat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve rağbet çekici olmalıdır. Bununla omuz omuza çok skorda e-posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir balans sağlamak zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en zorluklalü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Zevküsefa ve taharri midein videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B alıcıları hem bile B2C tüketicileri satın gelgel kararlarını videoteyp sayesinde veriyor. Videoteyp pazarlama bellik başkalıkındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve devirtürme oranlarını pozitifrır. Blog yürekğine gömülü videolar, B2B ve B2C mideerik pazarlama stratejilerinin senelerdir bucak taşı konumunda. Videoteyp pay etmek, yürekğinizi elan fazla insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabil üçüncü semt sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai iletişim ortamı kanallarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşmaya özendirme edin. Videolarınız kesik ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu rağbet çekici şekilde çıkarmak çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai iletişim ortamı, belli bir garaz kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız demetlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne içtimai iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize tutkundır. Feysbuk hala dünyanın en muhteşem içtimai iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B alıcıları arasında hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın alma döngüsünün er aşamalarında B2B alıcıları ile demetlantı sağlamak midein harika bir mahal. Her içtimai iletişim ortamı platformu farklı mideerik türlerine ehil olsa da bütünü az çok videoteyp/levha odaklıdır. Bu nedenle mideerik oluştururken bunları içtimai iletişim ortamı üzerinden nasıl talan etmek istediğinizi her vakit görüş önünde bulundurun ve buna için düzenleme strüktürn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği midein, pazarlamacılar var olan her platformdan en iyi şekilde istismar etmek midein sayısal pazarlama taktiklerini daimî uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce mevcut bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan fazla etkili kullanıcıya ehil. Kısaltarak mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin nispetle kesik düşünce, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Yalnız içtimai medyada başüstüneğu kabil mesajlar kesik ve öz olursa dokunaklı hale gelir. Pazarlama ekipleri, yalnız tekst mideeren kesik düşünce hizmetlerinden (SMS) yahut videoteyp ve gif mideerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanılamar. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli rağbet çekici olur, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Fakat, yürekğiniz garaz kitlenizin amaç ve rağbet kayranı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme midein şayan sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, olgun görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, tekst mesajları, reklamlar, sav bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal posta kartları kabil mideerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat bütün mideeriklerinizde tutarlı bir titrem ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi yürekğini (putrel sayfaları, bloglar vb.) optimize değer. Sonunda, kontrol sonuçlarında elan mualla sıralarda ve elan pıtrak görülür, yürekğinize trafik geriışı esenlanır. İyi SEO payanları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna tutkundır. Web yürekğinizde iyi açıklıkştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan fazla sözcükten oluşan ifadeler) yönetmek SEO’nuzu elan iyi hale getirir, trafik ve devirtürme dair elan mualla payanlar esenlar. Mualla itibarlı üçüncü semt sayfalardan organik irtibatlar kısaltmak da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri yürekğinize yönlendirmenin bir özge yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli bir irtibatya gelen her tıklama midein ödeme strüktürlır. Kontrol motorları ve çoğu içtimai iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin mideerik sıkıntısızışlarında hayallenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), muhteşem bulaşık yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Sınırlı anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (tekst) ve demetlantı göstermesi midein kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, çoğu kez potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla bildirişim kurduğu ilk temas noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, bütün sayısal varlıkları tutarlı bellik çaldatmaışmasıyla tanılamatabilir. üste web sitenizi kontrol motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme tartıını (elan fazla tıklama, kaydolma, vb.) pozitifrmalıdır.
thespacetree.com: Dijital Pazarlama
Daha fazla UncategorizedUncategorized kategorisinden daha fazla yazı »
İlk yorum yapan siz olun